onsdag 16 oktober 2013

"Teen Wolf" säsong 3

Ååå vad jag gillar Teen Woolf! ”Är hon galen?!!” utbrister kanske ni, ”ser hon inte deras extrema överanvändning av dramatisk musik och löjliga slowmotion scener??” Jo, det gör jag men jag bryr mig inte. Varför skulle jag hänga upp mig på det när jag istället kan njuta av Stiles torra men charmiga humor, Dereks vackra uppenbarelse och de faktiskt ganska spännande händelserna. Visst, Allison är inte världens mest spännande tjej men se på Lydia! Och Deucalion och hans gäng var ju utmärkta skurkar denna säsong (tillsammans med en annan bad guy). Också gillar jag allt det mystiska. Nu dröjer det väl typ 100 år tills nästa säsong kommer. Men det är i alla fall klart att det blir en. Hurra!!


Underbara Stiles
 
 

Scott
 
 

Bästa Lydia
 
 

Allison
 
 

Derek
 
 

Isaac
 
 

Deucalion
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar